خانه ای لاکچری و شیک

در دنیای پرزرق و برق امروزی،از رنگ نقره ای با استفاده از ترکیبات رنگهای صورتی، بنفش و طلائی در دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن بسیار استقبال می شود.

دکوراسیون نقره ای با ترکیبات رنگهای متفاوت که در بالا اشاره شد بسیار جذاب و زیبا می باشد. رنگ نقره ای از انواع رنگ های متالیک و شیک است که دارای تم طوسی و یا خاکستری می باشد و درخشش و جلای خاصی دارد و اگر می خواهید خانه ای خاص و متفاوت داشته باشید پیشنهاد می شود از این ترکیب استفاده کنید.

دکوراسیون طوسی-صورتی

چه رنگهایی با رنگ نقره ای و طوسی ست می شود؟

رنگ نقره ای مانند رنگ طلایی از انواع رنگ های لوکس و شیک است. شما می توانید از ترکیب نقره ای با رنگهایی مانند سفید و مشکی،قهوه ای، صورتی و بنفش استفاده کنید.

اگر دوست دارید سالن پذیرائی با این ترکیب رنگها چیده شود و از کاغد دیواری برای دیوارها استفاده می شود یکی از دیوارها را نقره ای بزنید. پرده ها و مبلمان هم که نمونه های زیادی از این رنگها دارد که متناسب با سلیقه خود می توانید انتخاب نمائید.

رنگ نقره ای برای اتاق خواب هم مناسب است.چون هر رنگی برای اتق خواب مناسب نیست و بیشتر باید تلاش شود از رنگهائی که آرامش بخش هستند استفاده گردد. توصیه می گردد از لوازم نقره ای رنگ با تناژ رنگ ملایم استفاده گردد. لوازم نقره ای رنگ به خاطر درخشندگی که دارند زیبائی خاصی به اتاق می دهند. البته بهتر است از رنگ صورتی یا بنفش ملایم هم استفاده گردد تا فضا شادتر باشد.

به لحاظ روانشناسی، رنگ نقره‌ای باعث می‌شود سریع‌تر به خواب بروید و بنابراین گزینه مناسبی برای افرادی است که معمولا طول می‌کشد تا خواب‌شان عمیق شود.

اتاق خواب شیک و لاکچری

از رنگ نقره ای یا طوسی می توان برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و ناهارخوری هم استفاده کرد. رنگ نقره ای باعث درخشش و جلوه زیبائی در دکوراسیون آشپزخانه می باشد. همچنین فضا بزرگتر به نظر می رسد.

دکوراسیون شیک برای آشپزخانه

نماد‌های اصلی رنگ طوسی  یا نقره ای

  • عقل و هوش : خاکستری نماد عقل است، چون مغز ار ماده خاکستری تشکیل شده است.
  • بی طرفی : خاکستری نماد بی طرفی و عدم وابستگی است.
  • سازش : خاکستری بین دو رنگ سیاه و سفید قرار گرفته و نماد سازش بین دو جبهه‌ی مخالف است.