مراکز اقامتی تبریز

هتل گسترش ****

هتل بین المللی گسترش تبریز تحت مدیریت شرکت ساختمان و خدمات نوساز در ۱۳ طبقه با دارا بودن ۱۰۰ سوئیت مختلف و رستورانهای زیبا و سایر امکانات رفاهی در مرکز شهر تاریخی تبریز با چشم انداز زیبا به تمام نقاط شهر واقع شده است. نزدیکی این هتل به ۵ بیمارستان، دانشگاه ملی تبریز، دانشگاه آزاد، پیام نور، پاساژهای متعدد و وجود سازمانها و ارگانهای مختلف در نزدیکی هتل اهمیت بسیار بالایی را برای هتل ایجاد کرده است. همچنین نزدیکی به مراکز تفریحی و باستانی نیز مزیتی دیگر برای هتل می باشد.

هتل دارای ۵۸ سوئیت دونفره و ۳۰ سوئیت سه نفره و ۱۲ سوئیت چهار نفره که همگی دارای امکانات رفاهی مناسب می باشند. همچنین هتل دارای یک صبحانه خوری زیبا در قسمت شرقی طبقه اول و دو رستوران در قسمت غربی می باشد و در این رستورانها بیش از ۵۰ نوع غذای متنوع و انواع دسرها و نوشدنیهای سرد و گرم سرو می شوند.

امکانات :

هتل دارای خدمات لباس شویی، اتاق کنفرانس، کافی نت، کافی شاپ، مجتمع تجاری، تاکسی سرویس، آرایشگاه، شیرینی سرا و … به صورت ۲۴ ساعته می باشد.

آدرس :تبریز-  چهارراه آبرسان

شماره تماس  : 33345021(041)

هتل بین المللی تبریز ****

هتل زیبا و چهار ستاره بین المللی تبریز متعلق به بخش خصوصی در یکی از بهترین مکان های شهر واقع گردیده است. این هتل با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن و با برخورداری از فضاهای داخلی دلپذیر و فرح بخش در 5 طبقه فوقانی و همچنین همکف و تحتانی با امکانات بسیار متنوع مقدم میهمانان محترم را گرامی می دارد.

امکانات هتل :

هتل بین المللی تبریز  دارای 132 اطاق یک ، دو  و سه نفره  در متراژهای استاندارد روز بوده که کلیه اتاق ها از امکانات وان یا زیردوش ، سشوار ، تلویزیون ، تلفن ، یخچال ، مینی سرویس ، کانال های ماهواره ای تلویزیون ، اینترنت پرسرعت رایگان وایرلس ، رادیو ، موزیک ، ساعت دیجیتال ، تایمر و پخش فیلم 24 ساعته برخوردار است.

رستوران و تالار بلوط و نیلوفر در طبقه تحتانی و همکف با ظرفیت 300 نفر با تجهیزات متنوع و زیبا چیدمان گردیده و در آنها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با بوفه های متنوع اردور جهت میهمانان گرامی پذیرائی می شود. همچنین در فضای یاد شده سمینارها و جلسات اداری برگزار می شود.

کافی شاپ یاس نیز با طراحی زیبا و فضای دلنشین و تجهیزات لوکس و بی نظیر با ظرفیت 60 نفر در طبقه همکف قرار داشته و با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، بستنی ها و گلاسه ها ، غذاهای سبک و پیتزاهای لذیذ لحظات شما در آن محیط را به یاد ماندنی خواهد نمود.

رستوران تابستانه در میان فضای سبز بسیار زیبای هتل و در کنار آبشار و استخر با نورپردازی زیبا خودنمائی می کند. در این رستوران با ظرفیت 300 نفر میهمانی های بسیار باشکوه در آب و هوای لطیف شب های تبریز برگزار می شود.

سایر امکانات هتل بخش تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، لاندری ، روم سرویس 24 ساعته و پارک کودک در خدمت میهمانان گرامی می باشد.

آدرس: تبریز – فلکه دانشگاه

شماره تماس :9-33341081(041)

فاکس:33341080(041)

ایمیل : tabrizhotel@yahoo.com

هتل پتروشیمی تبریز ****

مجتمع رفاهي پتروشيمي به عنوان هتل چهار ستاره در بهترين نقطه آب و هوايي شهر تبريز و در بلوار استاد شهريار واقع شده است. ساخت هتل به طرح معماري آتریوم( با فضاي بازمياني ) و در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع اجرا شده است. هتل پترو شیمی به مناطق اصلي و فرودگاه و ايستگاه قطار و اتوبوس بسیار نزدیک می‌باشد و با امكانات اقامتي، ورزشي، تفريحي، فرهنگي و آموزشي مجهز، آماده پذیرایی از میهمانان محترم می‌باشد.

 امکانات : 

رستوران – كافي شاپ – سيستم ماهواره و ويدئو مركزي – لاندري -لابي -سالن كنفرانس – آمفي تئاتر –  كافه سنتي-انواع سالنهاي ورزشي  فوتبال ، واليبال ، بدنسازي و … )-ورزشهاي هوازي – استخر مجزا آقايان و بانوان – سالن VIP – تالار عروسي –  كلاسهاي آموزشي – پارك كودك – مهدكودك – پاركينگ – زمين اسكيت – دستگاه خود پرداز –تلویزیون L.C.D-صندوق امانات.

آدرس : تبريز ، بلوار استاد شهريار ، مجتمع رفاهي پتروشيمي تبريز

شماره تماس :   33285859-33287848(041)

وب سایت : www.TpcHotel.com

هتل آپارتمان رشدیه

هتل رشدیه تبریز در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد.

داراي سوييت هاي كامل به متراژ 140 متر ديد بسيار عالي به پارك جنگلي باغميشه در فاصله 12 دقيقه اي از فرودگاه فاصله تا مركز خريد وليعصر 10 دقيقه فاصله تا مركز خريد رشديه 5 دقيقه دسترسي به مراكز تفريحي وخدماتي داراي پاركينگ اختصاصي تلويزيون LCD آشپزخانه مجهز با امكانات پخت و پز و پذيرايي

امکانات : مجهز به يخچال، تلويزيون ، تلفن ، سشوار، سيستم سرمايش و گرمايش مي باشد.


آدرس:
تبریز – میدان شهید فهمیده – کوی الهیه – اول خیابان سبلان – جنب اداره گاز – 300 متر بالاتر از پمپ بنزین

شماره تلفن : 36699435(041)

هتل آپارتمان صائب تبریزی

گرمترین و صمیمانه ترین خوش آمد گویی ما را از هتل آپارتمان صائب واقع در شهر اولین ها ، زیبا شهر  تبریز ، پذیرا باشید. مجموعه هتل آپارتمان صائب واقع در مرکز شهر تبریز ، یکی از شیک ترین و مناسب ترین هتل آپارتمان های  پایتخت گردشگری جهان اسلام می باشد.

مسافرت به تبریز درمیان مردمان میهمان نواز آذری ، بازدید از آثارهای تاریخی، بناهای دیدنی و مناطق گردشگری درکنار آب و هوای خوب تبریز هر مسافری را چه از داخل ایران و چه از خارج از مرزهای ایران وسوسه می کند تا به این شهر مدرن و در عین حال سنتی مسافرت کنند و خاطرات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

هتل آپارتمان صائب در هفت طبقه با سوئیت های متنوع خود پذیرای سلایق شما میهمانان گرامی خواهد بود

صبحانه رایگان  لذت صبحانه رایگان به سبک هتل های ترکیه را در هتل آپارتمان صائب تجربه کنید

مجهز به وای فای رایگان

آدرس : تبریز خیابان شریعتی جنوبی مابین تقاطع صائب و پاستور ، جنب بانک قوامین ، هتل آپارتمان صائب

تلفن رزرو : 09145912694  –  09145185333

شماره تماس : 35569590(041)

فاکس : 35569580(041)

پست الکترونیک : info@hotelsaeb.com

هتل آپارتمان بهبود ***

هتل آپارتمان بهبود، تحت پوشش شركت تعاوني بهبود، در بخش مركزي كلانشهر تبريز (ميدان ساعت) واقع است. علي رغم قرار داشتن در مركز شهر، اين مجموعه از محيطي آرام برخوردار است كه اين خود يكي از مشخصه هاي بارز هتل مي باشد.

همجواري با بيشتر مراكز تجاري و توريستي شهر تبريز از جمله ويژگي هايي است كه اين هتل را از هتل هاي ديگر متمايز كرده و به مسافران اين امكان را مي دهد كه هم بازديد از مراكز تاريخي و هم خريد از مراكز تجاري را در كوتاهترين زمان انجام دهند.

اين مجموعه در شهريور ماه سال 1393 آغاز به كار كرده و با برخورداري از مديريت و پرسنل مجرب و امكانات و خدمات مطابق با استانداردهاي بين المللي توانسته است موجب رضايتمندي صد در صد مهمانان و مسافران عزيز گردد، چرا كه شعار مديريت و اصول اصلي اين هتل ارائه بهترين خدمات با كمترين هزينه مي باشد.

بیمه حوادث تا سقف 120.000.000 ریال به صورت رایگان برای هر مهمان

امکانات هتل :

پارکینگ ، رستوران 24 ساعته، سرويس آلاكارت و سلف سرويس ، medical، كافي شاپ 24 ساعته، كليه نوشيدني هاي مجاز

laundry (خشكشوئي 24 ساعته) ، تاكسي سرويس 24 ساعته

ماشين 24 ساعته VIP

مترجم 24 ساعته

لابي با ظرفيت 150 نفر

امکانات اتاقها :

ميني بار، نوشيدني هاي چاي و آب معدني رايگان ، كولر گازي خنك كننده و گرمايشي

شوفاژ جهت گرمايش، نظافت روزانه اتاق ها، اينترنت وايرلس

تلويزيون LED 32 اينچ با شبكه هاي داخلي و خارجي مجاز، مبلمان 4 نفره جهت تماشاي تلويزيون، ميز نهار خوري 4 نفره ، خط تلفن جهت تماس مستقيم، روم سرويس 24 ساعته

سرو انواع غذاهاي ايراني، فرنگي و دريايي در اتاق، سرو انواع نوشيدني هاي سرد و گرم در اتاق، چاي ساز برقي، ست كامل وسايل استحمام، واكس، پاشنه كش و دمپايي يكبار مصرف ، چهار تخته، با قابليت افزودن تخت اضافه

آدرس : تبريز – خيابان ارتش جنوبي – بالاتر از چهارراه باغشمال – نبش درمانگاه شهيد بهشتي – كوچه شعار-  پلاك 9

  شماره تماس :   8-35576647 (041)

   فكس:   35576649 (041)  

  ايميل:   info@behboudhotel.com

هتل آپارتمان استقبال ***

هتل استقبال از بهترین هتل های شهر تبریز است که در منطقه تاریخی این شهر یعنی ششگلان و محله تاریخی سرخاب قرار دارد . اکثر نقاط تاریخی و فرهنگی شهر تبریز , موزه ها , بنا های تاریخی , بازار سنتی تبریز و اکثر ادارات اصلی شهر تبریز و بیمارستان ها در همین منطقه واقع گردیده است که به نوعی هتل استقبال در قلب شهر تبریز جای گرفته است .

هتل استقبال با دارا بودن ۴۲ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی عالی و چشم اندازی زیبا از مقبره الشعرای تبریز , رستوران با طبخ انواع غذا های رسمی و سنتی شهر تبریز , کافی شاپ و فست فود , سالن همایش باظرفیت بیش از ۲۵۰ نفر , تجهیزات صوتی و تصویری تخصصی و پیشرفته جهت میزبانی از انواع همایش ها و نشست های رسمی و غیر رسمی , تالار عروسی با ظرفیت ۲۵۰ نفر و پارکینگ اختصاصی پذیرای تمامی میهمانان عزیز می باشد .

آدرس : تبریز- ثقه الاسلام – خیابان شهریار

تلفن : 35238830(041)

ایمیل   :  info@esteghbal-hotel.com

هتل آپارتمان ارس **

هتـل آپارتمـان ارس در مرکز شهر تبریز واقع شده است.در بهار سال 1392 با سرمايه گذاري بخش خصوصي و با حضور مديركل محترم ميراث فرهنگي، صنايع دستي گردشگري استان و هیئت محترم دولت افتتاح و آماده بهره برداری گردید و هم اکنون آماده پذیرش میهمانان گرامی می باشد.هتل ارس از 26 واحد هشت طبقه اي تشكيل شده و در فضايي بالغ بر دو هزار و 200 متر مربع زيربنا ساخته شده است.كليه اتاقها دو خوابه با لوازم خانگی و رفاهي تجهيز و آماده شده اند.

آدرس : تبریز- تقـاطع خيـابان طالقـاني و پـاستـور جـديد

شماه تماس :  04135401616  – 0914400428

ایمیل : http://www.aras-hotel.ir

هتل سینا

یکی از هتل های قدیمی تبریز می باشد

درجه: 2

تعداد تختها: 107

تعداد اتاقها: 56

دو تخته: 54

آدرس: تبریز- خیابان امام خمینی- فلکه باغ گلستان

شماره تماس : 35516211- 35514583- 35516366-35511041(041)

فاکس: 35516453(041)

هتل آپارتمان زیبا *

هتل آپارتمان زیبا تبریز که در سال 1390 تاسیس شده است، با سه طبقه و نه سوییت در خیابان مصلی در مرکز شهر قرار گرفته و از جهت دسترسی به مراکز خرید و مکانهای دیدنی در موقعیت مناسبی قرار دارد.امکانات رفاهی از قبیل تاکسی سرویس شبانه روزی، کارتخوان، اینترنت رایگان در لابی و هتلها، صندوق امانات برای نگهداری اشیاء قیمتی میهمانان، سیستم تهویه مطبوع در اتاقها، آسانسور و همچنین رستوران هتل آپارتمان زیبا تبریز با انواع غذاهای ایرانی اماده پذیرایی از میهمانان گرامی قرار گرفته است.

آدرس :  تبریز، خیابان ارگ جدید(مصلی)، نرسیده به تقاطع مسعودیه، جنب ساختمان شهرداری، هتل آپارتمان زیبا


هتل مروارید 

هتل مروارید یکی از هتل‌های یک ستاره شهر زیبا و دیدنی تبریز است. این هتل در یکی از بهترین محله‌های تبریز, و در نزدیکی فرودگاه، راه آهن، مراکزخرید و سیاحتی قرار دارد و دارای 23 باب اتاق به منظور پذیرایی از مسافرین گرامی است. هتل مروارید روبه روی باغ گلستان قرار دارد و چشم انداز بسیار زیبایی از پنجره برخی از اتاق‌ها قابل مشاهده است.

این هتل با 110 سال قدمت یکی از قدیمی ترین هتل های منطقه به شمارمیرود ولی با گذر زمان و بوجود آمدن هتل های مدرن، این هتل از آن بافت قدیمی خارج شده و فقط تعدادی طاق های گنبدی زیرزمین هتل نمای بیرونی و درب ورودی از آن باقی مانده است. پرسنل هتل در تلاش اند تا در فضایی سنتی میزبان خوبی برای مهمانان ارجمند باشند. در نزدیکی هتل پارکینگ عمومی وجود دارد که مهمانان عزیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

درجه:  1t
تعداد تختها: 48
تعداد اتاقها: 23

آدرس: تبریز- خیابان امام خمینی- روبروی باغ گلستان- پلاک 504

شماره تماس :  6- 5513337(041)
فاکس:  35513336(041)


پست الکترونیکی: Morvarid_Hotel@yahoo.com
آدرس سایت: http://www.hotelmorvarid.com


هتل قدس 

درجه: 2a

تعداد تختها: 80
تعداد اتاقها: 35
یک تخته: 12
دو تخته: 33

آدرس: تبریز- خیابان امین- فلکه ترمینال قدیم

شماره تماس: 5568098-0411
فاکس: 5559092-0411


هتل نگین آذربایجان

درجه: 2c

تعداد تختها: 100
تعداد اتاقها: 50
یک تخته: 8
دو تخته: 42

آدرس: تبریز- جنب ترمینال بزرگ تبریز

شماره تماس : 34798604(041)
فاکس: 34792813(041)


هتل پارک
درجه: 1c

تعداد تختها: 27
تعداد اتاقها: 12
یک تخته: 1
دو تخته: 9

آدرس: تبریز- خیابان امام خمینی- روبروی دبیرستان فردوسی

شماره تماس: 5558801-0411
فاکس: 5551852


اقامتگاه ائل گلی تبریز

درجه: 1c

تعداد تختها: 100
تعداد اتاقها: 38

آدرس: تبریز- پارک ائل گلی

شماره تماس :   33845270(041)
فاکس: 33849033(041)


هتل ایران

درجه: 1a

تعداد تختها: 52
تعداد اتاقها: 24

آدرس: تبریز- خیابان راه آهن- روبروی بیمارستان بابک

شماره تماس : 6-34459515(041)


هتل ارک

درجه: 1a

تعداد تختها: 62
تعداد اتاقها: 31 


آدرس: تبریز- خیابان امام خمینی- کوچه ارک

شماره تماس: 5551275-0411
فاکس: 5531336-0411


هتل کوثر

درجه : 1a

تعداد تختها: 40
تعداد اتاقها: 21

آدرس: تبریز- خیابان امام خمینی- روبروی سینما فرهنگیان

شماره تماس : 35537692(041)
فاکس: 35537692(041)


هتل دریا

درجه: 3B

تعداد تختها: 232
تعداد اتاقها: 113
یک تخته:10
دو تخته: 86

آدرس: تبریز- خیابان راه آهن- روبروی بیمارستان بابک
شماره تماس : 7-34459501(041)
فاکس: 34459501(041)

error: Content is protected !!