آموزش نصب دیسکورد(Discord):


دیسکورد چیست؟

دیسکورد(Discord) یک اپلیکیشن برای تماس تلفنی در بستر شبکه و یک پیام رسان و شبکه اجتماعی مخصوص گیمرها است. این برنامه سازگار با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مک، اندروید، IOS  و همچنین قابل اجرا در مرورگر وب می باشد.

دیسکورد تا سال ۲۰۱۷ دارای ۴۵ میلیون کاربر بوده است و روز به روز به تعداد کاربرها افزوده می گردد.

دیسکورد به گونه ای طراحی شده است که در هنگام بازی کار با آن بسیار سریع و راحت باشد، دیسکورد از قابلیت چت، تماس صوتی و تصویری بین دو تا چند نفر، به اشتراک گذاری صدا و تصویر برخوردار می‌باشد.

دانلود دیسکورد برای اندروید

آموزش نصب و استفاده از برنامه Discord با لیست سرور های ایران دیسکورد

گیمر ها معمولا با برنامه هائی مانند Skype ، Slack، Team Speak  با هم صحبت و چت می کنند. برنامه های فوق عمومی هستند ولی دیسکورد (Discord) اپلیکیشنی است که به طور خاص برای حوزه گیم و بازی های آنلاین طراحی شده است.
کاربران این برنامه تا کنون بیش از ۲۵۰ میلیون نفر بوده اند. در این اپ گیمر ها می توانند در حالی که بازی می کنند با یکدیگر صحبت کنند، استراتژی های خود را دنبال کنند و همچنین امکان پیدا کردن دوستان جدید هم دارند.

ارتباط ارز دیجیتال پای(Pi)با دیسکورد(Discord)

نکته مهم در مورد ارتباط برنامه پای با دیسکورد راه اندازی فروشگاه آنلاین هست که همه می توانند محصول خود را در آن فروشگاه با واحد پول “پای” به فروش بگذارند. اگر در برنامه دیسکورد در سرور (PieNetworkMarket (PNM  جوین شوید می توانید از امکانات مختلف آن مانند ویدئو،عکس،خرید و فروش،آگهی ها و …. استفاده کنید.

دانلود دیسکورد (Discord)

برای دانلود این برنامه ابتدا وارد سایت زیر شوید و نسخه مناسب با سیستم عامل خودتون را انختاب کرده و نصب کنید و مراحل بعدی را طبق موارد زیر ادامه دهید.

https://discordapp.com/download

کاربردهای دیسکورد

  • بعد از نصب نیاز به ساخت اکانت دارید.

ارتباط دیسکورد و پای

  • آدرس ایمیل، نام کاریری و رمز وارد کنید و اکانت خود را بسازید. توجه کنید که ایمیل باید معتبر باشد چون لینک verify به آدرس ایمیلتان ارسال خواهد شد.
  • حال می توانید با اکانت خود وارد برنامه شوید.

دانلود دیسکورد برای کامپیوتر ...

  • در صفحه فوق می توانید عضو یک سرور شوید (دکمه سمت راست) و یا خودتان یک سرور بسازید (گزینه سمت چپ) سرور ها همان گروه ها در برنامه های دیگر هستند.

دانلود برنامه دیسکوردبرای آیفون

در این قسمت، سه بخش اصلی برنامه را مشخص کرده ایم تا با محیط برنامه آشنا شوید.

شماره 1 :  لیست دوستان، مخاطبین و گروه های شما.

شماره 2 : در کادر اول آن می توانید ایدی دوستانتون را جستجو کنید. در گزینه Activity آخرین اخبار، بازی ها، تریلرها و… هستند. در گزینه Libaray لیست بازی های شما قرار دارند. از طریق گزینه Nitro می توانید یک ویدئوی اینترو انتخاب کنید تا وقتی شخص جدیدی وارد سرور شما می شود آن را ببیند. گزینه آخر نیز لیست دوستان شما هستند.

شماره 3 : مربوط به گزینه انتخابی شما در قسمت 2 .

***************
برای آشنائی با ارز دیجیتال پای کلیک کنید.
***************