ارزدیجیتال PI چیست؟

پول درآوردن با گوشی موبایل

معرفی ارزهای دیجیتال:

الان که دارید این مقاله را مطالعه می کنید،حتما در رابطه با ارزهای دیجیتال شنیده اید. در حال حاضر تنوع ارزهای دیجیتالی بسیار زیاد شده است در اینجا قصد داریم ابتدا چند نوع از ارزهای دیجیتالی را معرفی کنیم؟

بیت کوین (Bitcoin) :

چطور ارز دیجیتال تولید می شود؟

بیت کوین (Bitcoin) با نام سمبلیک BTG ،نوعی پول یا ارز به شکل دیجیتالی است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید یا آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.

هدف از ایجاد این ارز رمز پایه، بازگرداندن قابلیت استخراج از طریق کارت های گرافیکی (GPU) به جای استفاده از ماینر های تخصصی ASIC است.


بیت کوین کش (Bitcoin Cash) 

بیت کوین کش چیست؟

بیت کوین کش (Bitcoin Cash) ارز دیجیتالی است که به عنوان «پول نقد الکترونیکی همتا به همتا» به جهانیان معرفی شده است. کش (Cash) در زبان انگلیسی به معنای پول نقد است. به عبارت دیگر بیت کوین کش می‌خواهد بیت کوینی باشد که با افزایش سرعت تراکنشها، بتوان از آن به عنوان پول استفاده کرد.


ترون (Tron)

ترن چیست؟

ترون یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های بلاک چینی و یکی از جذاب‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است که توجه هر سرمایه‌گذاری را به خود جالب می‌کند.
شبکه ترون مدعی است که در حال حاضر ظرفیت انجام 2,000 تراکنش بر ثانیه با کارمزد نزدیک صفر را دارد، در حالی که اتریوم و بیت کوین به ترتیب 15 و 7 تراکنش در ثانیه انجام می‌دهند.


تتر (USDT)

ارز دیجیتال تتر معتبر است؟

تتر یک توکن و دارایی ارزدیجیتال است که از طریق پروتکل Omni Layer Pro در بلاکچین بیت کوین تولید شده است.
هر واحد تتر(USDT) از دلار آمریکا پشتیبانی می شود این توکن تحت نظارت Tether نگهداری می‌شود و به نوعی کیف پول اصلی این توکن، سایت Tether است . توکن‌های USDT می‌توانند مانند بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر منتقل، ذخیره و یا برای خرید استفاده شود.


پول درآوردن با گوشی موبایل

پای (PI)چیست؟

همانطور که در بالا اشاره شد امروزخ ارزهای دیجیتالی زیادی وجود دارد که در بالا به چند مورد اشاره شد. در این مقاله قصد داریم در مورد (PI)صحبت کنیم.

همه ما در دوران تحصیل در ریاضیات با عدد پی  ( تلفظ صحیح انگلیسی آن پای است ) آشنا شده ایم. پی ( ۳٫۱۴ )یکی از اعداد جادویی ریاضیات است و کاربردهای زیادی در ریاضی دارد.

pi اولین ارز دیجیتال جهان 

آموزش برنامه pi

با امکان استخراج با گوشی موبایل بدون نیاز به پردازش و مصرف منابع و اینترنت می باشد که با نصب نرم افزار مربوطه می توانید به راحتی ارز دیجیتال تولید کنید.

ایردراپ یا اپلیکیشن PI NETWORK و ارز دیجیتال PI ( پای ) چیست ؟

پای نتورک، توسط ۳ نفر از دانشجوهای دکترای دانشگاه استنفورد با نام های Dr. Nicolas Kokkalis و Dr. Chengdiao Fan و Vincent McPhillip طراحی و توسعه داده شده است.

شعار اصلی آن استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل به صورت آسان بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاص و پردازشهای سنگین می باشد.

به گفته آنها، این نرم افزار جز اولین پروژه های ارز دیجیتال است که بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت و فقط توسط موبایل ، امکان بدست آوردن ارز دیجیتال رایگان را برای کاربران خود فراهم کرده است.

نکته بسیار مهم این است که استخراج ارز PI با گوشی پردازش سنگینی ( مثل استخراج سایر ارزهای دیجیتال ) ندارد و فشاری بر سخت افزار موبایل وارد نمی کند و همچنین مصرف اینترنت بالایی نیز ندارد. حتی نیاز ندارد گوشی شما همیشه روشن و فعال باشد.

در حال حاضر ارز Pi قیمت گذاری نشده ، پس الان بهترین زمان تولید ارز هست که تا قیمت نگرفته و به دست آوردن آن آسان است،تلاش خود را بکنید.

از این برنامه در سراسر جهان استقبال بسیار خوبی شده و بیش از سه میلیون و پانصد هزار کاربر در سراسر جهان عضو این برنامه شده اند!(تا پایان ماه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی)

طبق برنامه، این پروژه در سه فاز اصلی اجرا خواهد شد :

فاز اول : تقسیم ارز به صورت ایردراپ و رایگان بین کاربران و افزایش اعضای شبکه

فاز دوم : راه اندازی شبکه بلاکچین این ارز و معرفی نرم افزار NODE و تست شبکه

فاز سوم : لیست و معرفی شدن رسمی ارز پای به صرافی ها و فعال شدن امکان خرید و فروش آن

چطور با گوشی ارز دیجیتال تولید کنم؟

آشنائی با نحوه نصب و دانلود برنامه کلیک کنید.