tourism card in tabriz

درباره ما

امین کارت یک روش نوین برای حل مشکلات مالی گردشگران است که توسط زرین پال توسعه یافته است.

زرین پال، شرکتی با ده سال سابقه درخشان، پیشرو در ارائه خدمات مالی و پولی در ایران است.  این شرکت در سال ۲۰۰۸ با ارائه درگاه پرداخت به استارتاپها و تشبثات کوچک آنلاین کار خود را آغاز کرد. هم اکنون هم در بسیاری از بخش‌های خدمات مالی، بلاکچین، هوش‌مصنوعی، یادگیری ماشین، و همچنین صرف و انتقال اسعار الکترونیکی فعالیت دارد.

امین کارت، نتیجه یکی از سرمایه‌گذاری‌های اخیر زرین پال بوده که دارای تیمی از بهترین نخبه‌های مخصص است. تیم ما در تکریم مسافران و مهمان نوازی آشنایی داشته و به تکلم به زبانهای زیادی بلدیت دارد.

amin card

امین کارت چیست؟

امین کارت یک کارت مطمئن برای ذخیره پول است که برای افرادی که به ایران سفر می‌کنند ساخته شده‌است. شمایل و عملکردش مانند کردیت کارت ایرانی است و در تمام دستگاهای پوز داخل دکان ها، دستگاهای ATM و همچنین فروشگاه‌های آنلاین ایرانی کار می‌کند.

چگونه درخواست بدهم؟

شما می‌توانید درخواست خود را برای امین کارت از طریق آنلاین یا با مراجعه مستقیم به یکی از نمایندگی‌های ما در داخل یا خارج ایران انجام دهید. بعد از درخواست و انتقال پول به داخل کارت، کارت شما صادر و آماده ارسال می‌شود و معمولا در ۳ روز کاری به دست شما می‌رسد.

چرا امین کارت؟

در حالی که سیستم بانکی ایران بسیار توسعه یافته است، اما به سیستم های بانکی بین المللی متصل نیست و در نتیجه، کارت های اعتباری بین المللی بزرگی مانند  Mastercard® و  Visa® در ایران کار نمی کنند. این مسئله باعث ایجاد مشکل برای گردشگران شده‌است که مجبورند در طول سفر و برای اهداف اضطراری خود پول نقد همراه داشته باشند. به منظور حل مشکل و جلب آرامش مسافران با درنظر داشت صرف و انتقال پول، امین کارت با همکاری بانکهای منتخب در ایران ایجاد شده است.

cost of tourism card in iran?

هزینه های امین کارت

دو هزینه مربوط به امین کارت وجود دارد:

  • ۱۰ یورو برای صدور کارت (یکبار)
  • ۱٪ هزینه اضافه کردن کردیت (شارژ)

هیچ هزینه اضافی، هیچ هزینه فعال سازی و غیره وجود ندارد. کلیه تبادلات رایگان است و کلیه برداشت های نقدی از باجه‌های ATM رایگان است.

مزایای امین کارت

منتخبی از ویژگیها و مزایای عالی امین کارت شامل موارد زیر است:

  • هنگامی که کارت خود را دریافت کردید، همیشه می توانید آن را با پول نقد، کارتهای اعتباری بین المللی، پی پال و ارزهای رمزنگاری شده در خارج از کشور و همچنین در داخل ایران شارژ کنید.
  • تمام هزینه های خود را بصورت آنلاین و یا از طریق اپلیکیشن تلفن همراه ما مشاهده و تعقیب کنید (به زودی)
  • پرداخت از طریق هر دستگاه POS در ایران
  • کارت با نام خود شما صادر میشود و شخصی است.
  • صدور کارت دوم “اضطراری” ، در صورت از بین رفتن یا سرقت
  • ریال ایرانی خود را مبادله کرده و معادل آن را به صورت ارزهای اصلی یا پول الکترونیکی دریافت کنید.
  • خرید آنلاین (با پین دوم خود)
  •  دریافت پول نقد از کلیه دستگاههای ATM (متصل به شبکه شتاب)
tourism card in tabriz

چگونه کار میکند؟

پس از دریافت امین کارت، می توانید به یکی از دستگاههای خودپرداز(ATM) بانک صادر کننده مراجعه کرده و کارت خود را فعال کنید، پین خود را تغییر دهید و همچنین شماره پین دوم خود را (برای خرید آنلاین) تنظیم کنید. پس از فعال سازی، می توانید خرید را در هر دکان و همچنین آنلاین آغاز کنید. خرید آنلاین دسترسی به بسیاری از پیشنهادات و بسته های عالی را که در دسترس برای جامعه محلی با قیمت های بسیار پایین است میسر میسازد، به ویژه در مورد حمل و نقل هوایی داخلی، ریلی و جاده ای.


درخواست توریست کارت