کسب درآمد با ارز دیجیتال پای

رایگان ، روزی یک دقیقه وقت و یک کلیک همین!!!!

در دنیای امروز و عصر تکنولوژی و دیجیتال، راههای زیادی برای کسب درآمد از طریق اینترنت می باشد. درآمدهایی که از اینترنت حاصل می شود خیلی بیشتر از حقوق کارمندی یا فروشندگی و … می باشد.

مزیت اصلی کسب درآمد از اینترنت این است که اولا خیلی از کارها بدون سرمایه و یا با سرمایه کم شروع می شود . دوما وابسته به زمان یا مکان خاصی نمی باشد و با یک لپ تاپ یا موبایل می توان کسب درآمد کرد.

کسب درآمد راحت و واقعی

نمونه هائی از کسب و کارهای اینترنتی:

  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • بازاریابی شبکه ای
  • تولید ارز دیجیتال (آشنائی با انواع ارز دیجیتال کلیک کنید)
  • کسب درآمد اینترنتی از طریق فریلنسینگ (اگر تخصصی در زمینه کامپیوتر دارید)
  • کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام
  • تدریس مجازی و انتشار آن در وب

همانطور که اشاره شد راههای زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم در مورد تولید ارز دیجیتال با شما صحبت کنیم:

ارز دیجیتال پای(PI)

آموزش برنامه pi

حتما شنیده اید که در دنیای تجارت جهانی امروزه، خیلی از معاملات بزرگ با استفاده از ارزهای دیجیتالی انجام می گیرد و این روش به سرعت در حال پیشی گرفتن از روشهای سنتی می باشد. از این رو انواع مختلف ارزهای دیجیتالی تولید می گردد که شاخص ترین آنها در تجارت فعلی بیت کوین هست.

افرادی که قصد سرمایه‌گذاری گسترده در این حوزه را دارند بهتر است بدانند که  در روز 31 تیر 1398، با موافقت کمیسیون اقتصادی دولت تولید بیت کوین،به رسمیت شناخته شد، اما بانک مرکزی بارها در اطلاعیه‌هایی ورود ارزهای دیجیتال به حوزه پرداخت کشور را ممنوع کرده است.مجوز استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال بر عهده وزارت صمت یا همان وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

و اما ارز دیجیتال minepi پای نتورک

پروژه یک ارز دیجیتال قابل استخراج یا به اصطلاح ماین با گوشی است که توسط سه دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد با نام های

  • Dr. Nicolas Kokkalis
  • Dr. Chengdiao Fan و
  • Vincent McPhillip

طراحی و اجرا شده است. پای نتورک اولین پروژه قابل استخراج با یک گوشی ساده است که ارز دیجیتال توسط گوشی و تنها با نصب یک اپلیکشن در گوشی نصب می گردد.

دانلود اپ از لینکهای زیر :

دانلود اپلیکیشن Pi Network از گوگل پلی

نحوه کار با PI Application :

ابتدا برنامه را از یکی از لینکهای فوق نصب کنید .

پس از نصب و ثبت اطلاعات می توانید کار خود را شروع کنید.

کد معرف : sedghi3793

کار کردن با این اپ بسیار ساده است و کافیست روزی یکبار روی علامت رعد و برق که در شکل زیر نشان داده شده است کلیک کنید تا ماین تولید گردد.

آموزش و نصب برنامه pi

نحوه ثبت و تکمیل اطلاعات  :

  • شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • برای اکانت خود یک رمز عبور وارد کنید.(رمز عبور باید شامل حروف کوچک و بزرگ و عدد باشد.)
  • password: رمز عبور
  • Verify your password: تکرار رمز عبور
  • First Name: نام
  • Last Name: نام خانوادگی
  • Choose your username: نام کاربری شما ( باید منحصربفرد باشد ) این نام همان کد معرف شما خواهد بود که برای دعوت از دوستانتان می توانید بعدا از آن استفاده نمایید.(دقت کنید این برنامه حالت هرمی ندارد و فقط یک نفر معرف نیاز دارد که شما موقع ثبت نام وارد می کنید)
  • Invitation code: کد معرف شما (sedghi3793) [برای نصب اولیه اپلیکیشن ]

در قسمت بالای صفحه برنامه pi network ، میزان ارز ماین ( استخراج شده ) شده را نمایش می دهد. این عدد شامل یک قسمت صحیح است و قسمت اعشاری که ۴ رقم بعد از ممیز است.

همچنین اگر در برنامه pi فعال باشید و از طریق chat با افراد دیگر تعامل داشته باشید یا بتوانید از طریق کد معرف خود افراد بیشتری را به این اپلیکیشن دعوت نمایید ارز بیشتری به دست می آورید.

برای افزایش سرعت استخراج می توانید دوستان خود را پس از دعوت به برنامه در قسمت حلقه امنیتی خود(Security circle) اضافه نمایید.برای این کار روی آیکن تنظیمات زده و پس از انتخاب منوی ( Earn PI ) ، گزینهEDIT SECURITY CIRCLE را انتخاب کرده و از لیست افراد یکی یکی آنها را به این قسمت اضافه نمایید. ( حداکثر ۵ نفر)

با زدن روی آیکن گوشه سمت چپ بالا وارد منوی اصلی اپ می شوید. 

Earn Pi : در این قسمت نشان می دهد ،از ۲۴ ساعت چقدر مانده برای استخراج ارز پی . و با کلیک بر روی آیکن سبز رنگ و سپس انتخاب گزینه MINE ، می توانید مجددا برنامه را فعال کرده و شروع به ماین نمایید.  همچنین مشخصات و کسانی که دعوت کردید و نفرات فعال در برنامه و مقدار ارز pi بدست آمده را نمایش می دهد.

Earning Team : در این قسمت می توانید افرادی که در لیست تماسهای تلفن همراه شما هستند را به این برنامه دعوت کنید و پس از نصب این برنامه توسط  آن ها ارز Pi بیشتری دریافت کنید.

Roles : می توانید قوانین Pi را بخوانید . توصیه می شود از ساخت بیش از یک اکانت ها روی یک گوشی موبایل خودداری کنید تا قوانین این برنامه را زیر پا نگذارید، در غیراینصورت امکان بلاک شدن وجود دارد.

FAQ : دسترسی به اطلاعات ارز Pi و دیگر نوشته ها مربوط به این توکن از این صفحه قابل دسترسی است.

White Paper : اطلاعاتی کلی در مورد  این ارز به شما می دهد. ( White Paper در واقع شناسنامه ارزهای دیجیتال می باشد. )

Core Team : در این قسمت می توانید در مورد توسعه دهندگان اپلیکیشن پی اطلاعات کسب نمایید.

Profile : مهم ترین بخش است که می توانید با ورود به آن اطلاعات خود را تغییر دهید و یا لینک دعوت و کد معرف خود را دریافت کنید تا از همان طریق افراد خود را به این اپلیکیشن دعوت کنید.

Chat : از این قسمت می توانید با کاربران دیگر تعامل داشته و چت کنید. روی گزینه + بزنید و زبان فارسی را انتخاب کرده و وارد گروه چت فارسی شوید. همچنین می توانید خودتان یک گروه ایجاد کنید و از این طریق با زیرمجموعه های خود در ارتباط باشید.

نکات بسیار مهم :

۱- حتما در قسمت پروفایل – > Phone Verfication تلفن همراه خود را Verify تایید کنید چون اگر رمز خود را فراموش کنید. تنها راه بازگشت اکانت با استفاده از تلفن همراه مقدور خواهد بود. برای تایید اکانت خود کافی است، بر روی Verify ضربه بزنید و کدی را که به شما می دهد را به سامانه US یا UK با همان شماره ای که هنگام ثبت نام وارد کردیدپیامک کنید.در صورت اعتباری بودن گوشی به میزان کافی اعتبار در گوشی خود داشته باشید.

۲- روزانه درون این نرم افزار با کلیک بر روی آیکن سبز رنگ برنامه را فعال نمایید تا شروع به استخراج کند. اگر هر ۲۴ ساعت بر روی این آیکن نزنید عملیات استخراج سازی بیست و چهارساعته متوقف می شود.

۳- نرم افزار پای متاسفانه با اندروید نسخه های قدیمی مشکل دارد و باید ورژن اندروید گوشی بالاتر از ۵ باشد.

۴- میزان سرعت استخراج شما رابطه مستقیم با تعداد زیرمجموعه و فعال بودن آنها دارد.پس سعی کنید با استفاده از راهنمای جذب زیرمجموعه که در پایین این مقاله ذکر شده تعداد زیرمجموعه بیشتری با کد معرف pi خودتان بگیرید.

درصورتی که زیرمجموعه های شما فعال نباشند می توانید از قسمت زیر به آنها پیام تذکر بفرستید .

 Menue —> Earn Pi —> PING INACTIVE   

۵- به هیچ عنوان روی یک گوشی موبایل دو اکانت یا حساب کاربری ایجاد نکنید. ( این کار تقلب محسوب شده و به احتمال زیاد اکانت شما مسدود خواهد شد.)

در حال حاضر ارز Pi قیمت گذاری نشده ، پس تا قیمت نگرفته و به دست آوردن آن آسان است،فرصت را از دست ندهید. بیشترین سود از آن کسانی هست که صبور باشند و در زمان ارائه رایگان ارز آنها ، سکه یا توکن بیشتری ماین کرده باشند. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان ثبت نام کنید چون هم رایگان است و هم نیاز نیست که وقت زیادی صرف اینکار کنید. روزی یک دقیقه وقت و یک کلیک همین!!!!